-Panduro!

Har suttit & skrivit lite i en bok. :) Ska fortsätta skriva mer sen om jag orkar. Ska snart försöka få i mig något att äta tänkte jag. Har pratat med lillasyster F hon ska hjälpa mig lite med olika hyresbolag i Helsingborg. Hon har otrolig koll på sånt. Hade tänkt att jag skulle försöka dammsuga idag men vet inte om jag orkar. Har så ont i huvudet.

 

Va till Panduro förut & köpte lite mer saker till mina kort jag gör. Funderar på att ta fram & sätta mig & göra lite kort. Va så längesen nu. Ska även göra ett eget omslag till en bok tänkte jag. En bok som jag skriver i & som betyder mycket för mig. :) Så tråkigt omslag på den. Boken ska ju vara personlig & kan den bli mer personlig om jag sätter mig & gör ett omslag till den?

 

Imorgon ska jag jobba. Ska bli skönt att komma dit, hoppas bara på att PMS kärringarna inte bara sitter imorgon också. Då går jag verkligen i taket. Ska de verkligen vara så att jag ska behöva stressa röva av mig för att hinna klart med allt i butiken innan vi öppnar? NEJ! Jag är där frivilligt får inget betalt, dom får betalt av att vara där!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»