-Promenad till Vålberg! :-)

Tog en promenad ner till Vålberg & hem. Så skönt väder. Gick till Preem & köpte snus. Sen till Konsum & skickade iväg packetet. Äntligen är de iväg. Sen handlade jag lite bla toalettpapper. :-P Nu kan C få tillbaka sitt igen! :-) Haha!
 
Har i månader haft näsblod minst en gång om dagen. Har varit till Vårdcentralen för längesen pga det. Doktorn så då att jag skulle använda nässpray. Men de fungerar inte så jag måste kontakta dom igen. Kan inte ha de såhär. Inte normalt.
 
Ligger i soffan nu & myser med lillpojken Mario. :-) Har så fruktansvärt ont i huvudet. Får skylla mig själv men huvudvärken är enorm. Öppnade en cider förut som jag aldrig druckit smakade skit, trodde jag skulle spy! Vidrigt!Innan jag gick till Vålberg så lagade jag lite mat. Bara köttfärssås & pasta bättre än inget alls. Svårt att laga mat till bara mig så har säkert mat i två dagar till. :-) Ska kolla lite på datorn sen om de kommit ut någon ny film. Ligger & skriver med mobilen nu.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»