-Skägget.

Pratade med pappa en lång stund igår. Då berättar han att han funderar på att raka av sig skägget. Jag säger till han att gör han de är han ju inte pappa Baloo längre. Han har alltid haft sitt getskägg! Vilka saker han kommer på! Men han är den finaste & bästa pappa man kan ha. Han har alltid varit vid min sida oavsett vad jag gjort. Han har varit & är en rättvis pappa. Har jag gjort fel så håller han inte med mig bara för att jag är hans dotter. Utan han ger mig råd. Så ska en pappa vara! Hans dotter är inte perfekt & hon gör fel ibland, de gör alla. Men många föräldrar håller med sina barn oavsett om det är rätt eller fel.Jag kommer aldrig klara ett liv utan honom! Vi står varandra så nära & förstår varandra så bra. De gör vi för att båda är diagnosbarn! Då blir relationen stark. Jag pratar med pappa om precis allt då menar jag allt. Saker tex som jag inte kan skriva om här & de säger mycket.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


sandra roos

så är det med min mamma hon kan man prata om allt och hon ställer upp mycketför både mig och min familj är så glad att jag har henne vet inte hur det hade gott om jag ej hade henne ville ej tänka mig den dagen hon ej finns hoppas att det är bra med din pappa

Svar: Det är inte många som förstår banden till föräldrarna ibland.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-02-13 | 15:33:24

»
»
»