-Stan hela helgen! :)

Åkte aldrig till jobb idag. Käkade frukost med T på McDonald's, sen så va jag med henne & köpte lite kläder till henne & barna. Sen så va vi & köpte ljus till mig, älskar ljus. De va tio blockljus för 100:-. :) Sen så gick vi till Systemet, jag köpte en del där. Kommer nog dricka någon ikväll. Så får nog gå en runda till till Systemet skulle jag tro. Lääängtar så till fredag. Äntligen Stiftelsen då med T. Ska bli så jävla skoj, T läääängtar också sååå mycket. Vi ska gå ut & äta först på kvällen tänkte vi. :)

 

Fick låna T:s lägenhet till måndag. Hon ska ändå inte vara hemma. Så ska vara i stan hela helgen. :) Träffa en del kompisar är det tänkt. M kommer nog inte att gå på Stiftelsen han har gjort illa sitt knä så han kan knappt gå. Han har haft ont flera dagar nu. Men vi ska träffas under helgen iallafall. :)

 

Nej nu ska jag ta & kolla vad jag ska ha för kläder på fredag & sen ska jag städa lite tänkte jag. Boka en tvätt tid också hade jag tänkt. Jag hoppas att det är ledigt imorgon. Sen kommer grannen & färgar mitt hår. T tycker att jag färgar det för ofta varje gång säger hon såhär till mig "Anna du är redan svart i håret". Men varje gång hon ser mig efter att jag färgat det. Så säger hon "men gud vilken skillnad". Haha!

 

Måste lägga upp en bild senare på en mygg jag köpte på Solareturen igår, va bara tvungen att köpa den. Alla som såg muggen skrattade verkligen åt den & åt mig. Haha :p Ni kommer att förstå när jag lägger upp bilden, gör det lite senare idag.

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Frida

Inget illa menat men allt de dära är verkligen inte bra å dricka.. För mkt och aldeles för mkt för din diabetes. Cider ren socker hjärtat. Tänker på ditt egna bästa. Man kan ha roligt ändå och självklart kan man dricka men i måttliga mängder å speciellt med dina sjukdomar å alla mediciner... Vill inte hindra dig från att ha skoj du om ngn förtjänar det.
Älskar daj poxx

»»»»»»»» 2013-02-20 | 19:26:44

»
»
»