-Väskan vägde 27,8KG!

Kom hem för ett tag sen. Har plockat & diskat. Nu sitter jag & skriver lite skit. :p! Handlade ju en del saker på Solareturen idag, sen va jag till Apoteket hämtade ut nya mediciner, sen va jag till Konsum & köpte Nutrilett, sen va jag till Åhléns & köpte hårfärg & ögonbrynsfärg. Systemet får vänta tills imorgon.

 

Min väska vägde bly va så tung så orkade knappt bära den. Vägde den när jag kom hem för jag va nyfiken på vad den vägde 27,8KG eller hur är jag duktig på att pack. Jo kanske bra om man vill ha med sig mycket & allt så är de väl bra. Men det är ju otroligt som jag packar mina väskor, att jag aldrig lär mig. Människor blir chockade när dom känner på mina väskor.

 

När jag kom från Helsingborg så skrev jag ju att C  fick möta mig när jag hoppade av bussen här i Vålberg för att jag inte orkade bära hem väskorna. Tur så vet C hur jag brukar packa så hon tog med sin barnvagn som vi ställde alla väskorna i & gick hem till mig. Smidigt va? Ingen av oss har några barn men vi har en barnvagn. :p Alla sätt är bra utom de dåliga. :):):)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»