-DÖ vore skönt!

Nu fick jag såna negativa tankar. Varför man lever? Varför man föddes? Varför man varit med om det man har både som barn & som vuxen? När ska man få bort all den smärtan man har inombords? Kommer jag någonsin få bort de? Jag tror inte det jag har känt de så länge jag kan minnas. Vissa dagar är tankarna värre än vanligt! Vissa dagar vill jag bara ta livet av mig. Vissa dagar så skriver jag brev till familjen & nära & kära. Vissa dagar vet ju exakt hur jag vill göra slut på mitt lidande. Det är en feg utväg. Det är nu man behöver ha någon hos sig! Men nu är jag riktigt ensam.........  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Hej Anna,
Det gör så ont att se eller rättare sagt läsa hur dålig du mår.
Livet är underbart och jag tycker absolut inte att du ska lämna livet. Men du mår uppenbart väldigt dåligt och det gör att du inte vill leva längre. Ge inte upp, hitta dig en hobby, eller forska i någon religion. Att börja tro på Gud fick mig att må mycket bättre psykiskt. Idag vågar jag inte ta mitt liv för att jag är övertygad om att det finns ett liv efter detta och där självmord bestraffas. Jag är muslim, en underbar religion som sakta men säkert läker mina sår. Du är en fin människa Anna, helt underbart vackra ögon har du som jag vet kommer finna Lyckan :)

Svar: Hej Anonym!Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Tack för dom fina orden. :)
Kramar!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-28 | 15:40:04
Anonym

Det är väl gött för dig att skriva gumman

Svar: Ja de är skönt!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-28 | 18:03:16
Anonym

Finns gumman

Svar: Tack.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-28 | 18:17:05

»
»
»