-Dom är borta!

Nu är jag på väg in till stan & möta T sen ska vi hem till henne & ta i mot möbler. :-) Ska hjälpa henne att få i ordning. Tycker ju sånt är jätte roligt.
 
Jävla tjat på mig om min mage & att jag fryser. Men har fortfarande såna otrolig smärtor i magen. Något är verkligen fel. Har jag fortfarande ont till veckan får jag ringa vårdcentralen. 
 
Va så trött igår när jag kom hem. Har varit något varje dag nu i flera veckor. Hoppas på att denna veckan är sista med så mycket att göra. Mycket är ju pga att jag va borta från jobb förr förra veckan & jag har valt att jobba in de denna veckan. Men idag är sista dagen sen är de helg. :-)
 
Hittar inte mina jävla nycklar. :'( Har sprungit runt hela morgonen & vänt upp & ner på hela lägenheten men hittade inte dom. Har aldrig haft bort mina nycklar förut. Men ska fortsätta leta när jag kommer hem. Måste hitta dom. 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»