-En jävla bussresa! :(

Bussresan hem va hemsk. Dessa jävla alkisarna är helt otroliga. Är ju fan helt slut i huvudet av deras jävla tjat. Nu är jag hemma har ätit lite plockat upp träningsväskan. :) Ska packa den snart igen. Började dag idag med att träna med T, sen gick vi till polisen & fixade alla papper & hämtade de tjocka brevet som låg undanlagt till mig. Efter de så åkte vi in till stan & käkade.

 

Sen drog jag tillbaka till jobb &  jobbade. Kan inte fatta att jag har haft sånt agg i mot denna invandrar kvinnan som jag hade ett långt samtal med idag på jobb. Jag brukar ge alla en chans, men med henne har jag inte gjort det, hon har inte fått chansen att visa vem hon är. Vi har ändå & jobbat vid samma bort i ett & ett halvt år utan att jag har pratat med henne. Det ända jag sagt till henne är hej. Skäms så fruktansvärt mycket för att jag betet mig så illa i mot henne. Hon måste ju märkt att jag inte tyckt om henne. För jag är väldigt duktig & tydlig på att visa människor som jag inte tycker om att jag inte gillar & vill ha med dom att göra! Jag är inte Anna om jag inte visar de! :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»