-Hemligt nr & jag otrevlig som vanlig! :(

Helt jävla slut i huvudet. Mötet tog verkligen på krafterna jag hade, när jag vaknade i morse hade jag hur mycket krafter som helst men dom är som bort blåsta nu. Men det är ändå bra att mötet blev av & att allt äntligen har kommit i rullning.

 

När jag satt på bussen hem så ringde min telefon. Hemligt nummer som jag verkligen hatar. Så jag svarade & va lika otrevlig som vanligt när det är hemligt nummer. Men när jag hörde att de va dom från ISA så mjuknade jag. :)

 

Precis efter mötet så hade dom som jag pratat med gått till chefen & pratat om mitt ärende & hon skulle ringa mig så fort som möjlig. Så jag tror att det kommer gå rätt fort. Ska antagligen på två möten till iallafall ett till. Då ska jag träffa chefen & gå igenom allt som jag gick igenom idag. Blir väl lika slut i huvudet då men de är det värt.

 

Dom va hur trevliga som helst. Kändes så bra när jag gick där ifrån. Fick tre papper med mig med olika hyresvärda & hyresbolag. :) Kollade igenom dom lite på bussen så idag ska jag gå igenom den & ringa till några av dom. Skadar ju inte & berätta att man är intresserad & höra om det finns någon ledig lägenhet någon stans.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»