-I framtiden kanske de blir vi?

Imorgon ska jag jobba & jag ska även till HAB till psykolagen. Har så mycket att prata om imorgon så det finns inte. Det mesta är positivt. Är sååååå GLAD! :) Finner inga ord & har svårt att tro att det är sant allt som håller på att hända.

 

Har haft det så jobbig & har haft ett helvete i många, många år men på nyår så hade jag löften som jag skrev upp till mig själv. Och dom va att jag skulle ordna upp mitt liv, börja träna regelbundet & fixa jobbet. Jobbet & träningen är redan fixat nu. Att ordna upp mitt liv är i rullning & alla saker som hänt dom senaste två veckorna är bara positiva.

 

Under många år har jag aldrig känt mig speciellt glad & lycklig. Men kan inte beskriva vad jag känner inom mig just nu & har gjort den senaste tiden. Känslan jag har inom mig är helt fantastisk. :) Har en önskan bara och det är att jag kunde vara med den personen jag tycker om. Så skulle allt vara PERFEKT. Vem vet i framtiden kanske det händer, man vet aldrig. Hoppas kan jag iallafall göra! :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»