-Laddaren i 2 delar IGEN! :(

När jag kommer hem så lägger jag mig i soffan & sätter på musik. Rensar igenom telefonen från viss musik, vissa bilder, ringer lite samtal & sms:ar. Efter ett tag varnar mobilen att det är 9% batteri kvar. Jag går för att hämta min laddare som jag alltid lägger i en låda i sovrummet för att Mario ALLTID äter mina laddare. Kommer in till sovrummet & går till lådan där laddaren ligger & ser att lådan är lite öppen men tänker inte mer på det. Öppnar lådan & tar laddaren går till vardagsrummet & ska sätta laddaren i eluttaget upptäcker då att laddaren är i två delar. :( JÄVLA Mario! Då ville jag bara strypa han! Tredje laddaren han äter för mig, helt jävla otroligt. Blir så jävla förbannad. Han måste vara riktigt svartsjuk på min telefon. ;) Så jag har försökt jaga laddare till HTC ett bra tag nu för ett tag sen fick jag tag på en, C har en så hon kommer med den sen.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»