-Måste upplevas ;)

Detta året har inte börjat bra! Va till jobb & vände, klarade inte vara kvar. Känner mig så misslyckad, klarar ju inget. Vad e jag för människa?

 

Imorgon ska jag till ÖPV, göra kontroll. Vet inte varför det är bra men dom måste göra sånt. Innerst inne vet jag varför dom måste göra det, pga. av biverkningar som hög puls, låg puls & hjärtljud & slag osv. Men så onödigt i mitt fall, dör jag så dör jag.

 

Testa gränserna är något som jag får en kick av, att tatuera mig gör mig lugn så skönt & att ta hål i tungan & sånt själv är så skönt. Är jag sjuk? Ja jag har papper på att jag är det. Smärta som jag orsakar själv är något som jag tycker om! Men inte om någon annan orsakar den.

 

När det blöder & gör ont på de viset så klarar jag det. Men i själva hjärtat klarar jag inte av det. Det är lättare att förstå smärtan när man ser den.

 

Det är tur att jag inte är som andra! Tur att det bara finns en Anna! Jag är verkligen unik & måste upplevas! ;)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»