-Ny underblogg med lösenord! :)

Nu har jag gjort en underblogg till denna bloggen & det innebär att underbloggen är lösenordsskyddad & kan bara ses av vissa. Den är kopplad direkt till denna bloggen. Så mina inlägg kommer att va länkade i denna bloggen till den andra bloggen när jag har skrivit inlägg där. Underbloggen heter www.omdeverkligalivet.blogg.se

 

I den underbloggen kommer jag att skriva mer grundligt av vad jag känner, vill, hur jag mår osv. även kommer jag skriva ut namnen på den jag skriver om istället för bara första bokstaven på deras namn.

 

Läsningen för er kan ibland bli lite rå, lite chockerande & upprivande, det är därför den är lösenordsskyddad. Den underbloggen kommer verkligen att vara PRIVAR, kommer berätta saker som man inte i vanliga fall kanske gör för alla därför passar det inte att vissa läser!

 

När jag har skrivit ett nytt inlägg i underbloggen så länkar jag till den på denna bloggen & lägger de under kategori MIN NYA BLOGG.

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»