-ÖPV, förbannad, otrevlig & uppkäftig.

På onsdag ska jag till ÖPV. Har ställt in de mötet många gånger nu. Måste verkligen gå på det. Men jag hatar de. Så jävla drygt & tråkigt. Svara på mins 80 frågor angående min medicin. Hälsokontrollen förstår jag att dom måste göra men frågorna om hur den tabletten hjälper osv. Hur fan ska jag kunna veta vilken tablett som hjälper mot vad? Och om precis den tabletten gör att jag mår bättre osv. Det är omöjligt att veta för mig. Så det är så onödigt att ge mig dom papprena. Och jag är lika sur & otrevlig mot sjuksköterskan när jag kommer. Hon hatar nog mig. ;) Men vet ni vad? Jag hatar henne för att hon ge mig dom jävla papprena.

 

De ska ta en timme ca att fylla i de papprena för mig tar de fem minuter. Sätter mina kryss på vet ej & de vet hon så varför ge mig papprena? Varje gång jag är där så skäller jag & är så otrevlig emot henne så de finns inte. Förstår inte att hon inte begärt så att  jag fått en ny sköterska. Har haft henne i minst 5år men hon står ändå ut med mig. Hur fan då?

 

Ni kan inte föreställa er hur förbannad, otrevlig & uppkäftig jag är emot henne. När jag är hemma så brukar jag tänka på henne & på hur fan jag bettet mig! Det är inte acceptabelt beteende men jag kan inte hantera det. Om någon betet sig så emot mig så hade inte personen kunnat gå efteråt! JAG ÄR HEMSK.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»