-ÖPV ringde.

Nu har jag kommit hem, somnade på bussen va så skönt tills de ringde på min mobil. :( Tvungen att väcka en när man inte sovit så bra på flera månader. Men de va ett viktigt samtal från ÖPV. Sjuksköterskan ringde mig & det är hon jag hatar men iallafall som vanligt säger hon att DR nästan aldrig är där & att när han är där så är han mycket upptagen. Jag sa ordagrant till henne att det skiter jag i om han är. Utan han får ta & hjälpa mig. Så se till att prata med han & hör av dig! Som vanligt ingen reaktion från henne utan hon va lika lugn som vanligt. Får se när dom hör av sig om dom nu gör det vilket jag inte tror. Men man kan ju hoppas.
 
Har så ont i huvudet, ska lägga mig & vila tänkte jag. Sen diska lite & bara vara. Ska ringa C sen & snacka lite med henne & se så att hon mår bra & så. :) Väntar på posten hoppas på något brev från GMU. :):):)
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»