-Solareturen!

Frukost nu. Har fortfarande otroligt ont i magen & fryser. Efter jobb ska jag träffa E. Hon kommer hit & ska kolla lite i affären sen ska vi hem till henne. :-) 
 
Imorgon vet jag inte om jag hinner träna men de är mitt mål att hinna med det. Ska åka in till stan & möta T sen ska vi åka hem till henne & ta emot möbler som vi köpt på Solareturen. :-) Sen ska jag iväg & jobba.
 
I helgen vet jag inte vad som händer. Ska iallafall tvätta, städa & byta lite gardiner har jag tänkt. Ska även gå ut & gå får se om jag får med grannen. Dom fick gäster igår som ska stanna hela helgen. Dom bor otroligt långt ifrån varandra. Ska antagligen på midda där på lördag.
 
Gud vad jag saknar min familj! Känner mig verkligen så ensam här uppe. Jag har vänner & sånt men familjen är ändå familjen.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»