-Vad gav dom rätten?

Att vissa människor kan få en att må så dåligt är helt otroligt. Att vissa människor har rätt att förstöra andras människors liv. Vad ger dom rätt att göra så mot andra människor? Varför är dom märkvärdigare än andra människor? Jag förstår inte det & kommer aldrig göra de!

 

Finns de ingen som kan ge mig svaren på alla mina frågor?

 

Önskar att jag fick svar på varför & inte massa undanflykter! Ställer man dom mot väggen så slingrar dom sig alltid & kan aldrig ge mig ett svar! Något som jag inte förstår. Man måste väl veta varför man utsätter en annan människa för de dom gjort. Kan väl inte vara så jävla svårt att bara säga som det är! Jag går inte sönder & jag kommer inte må sämre än vad jag gör!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Det är helt sjukt att det finns såna människor gumman

Svar: Ja.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-01-28 | 18:14:48

»
»
»