-Mina öl försvann.

Efter tvättiden igår så cyklade jag med C till Vålberg & köpte cigg. :) Bjöd henne på en dricka & glass.

 

Senare på kvällen så får jag lite sms av några vänner. Att de ville ha öl snäll som jag var så fick de min sista låda. Dom skulle ringa när dem var utanför min port. Men de hade glömt sina mobiler så de stod & skrek mitt namn utanför porten mitt i natten. :p Efter ett tag skrikande så hörde jag de så de var bra att springa ner med ölen.

 

Men när jag öppnade min ytterdörr så står grannen i trapphuset vid sin ytterdörr & lyser med en ficklampa på sitt lås. Normalt? NEJ! Men vad är normalt i detta huset. Haha :) Tjejerna var redan riktigt dragna men blev så glada för lite mer öl. Massa pussar & kramar hit & dit. Haha :) Så goa!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»