-Sexuellanspelningar!

Tvättade igår blev glad när jag kom ner till källaren ingen hade tagit min tvättid, så skönt. Burkar vara någon som håller på med olika saker på min tvättid.

 

När jag står nere i källaren & viker min tvätt så kommer ena grannen ner. En av alkisarna, han är riktigt dragen. Slängde ur sig massa konstiga & obehagliga kommentarer. Sexuellanspelningar, men jag behöll mitt lugn & bara skrattade & sa aldrig till hans olika sex erbjudande. Men jag upplevde de faktiskt som väldigt obehagligt. I vanliga fall hade jag varit väldigt otrevlig mot honom men de kändes inte bekvämt. När jag vikt klart tvätten så går jag upp ur källaren & börjar gå till min lägenhet då kommer han bakom mig & säger att han skäms & så tar han sin hand på min rygg. Det hände när jag nästan va vid min ytterdörr.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»