-Fredag igen. Dagarna springer iväg. :(

Idag så ska jag iväg till Solareturen & jobba in tisdagen. Va ju på möte & fixade annat på tisdagen. Efter Sorlareturen ska jag träffa J vi ska gå igenom det sista som ska skickas till socialen i Helsingborg. Skickar papprena senast onsdag nästa vecka har vi sagt. Idag är det fredag igen då & ikväll är de så mycket på tvn. I helgen händer inte speciellt mycket skulle jag tro. Ska försöka ta mig i kragen & gå bort till C, vara där en stund  & hjälpa henne.

 

Är väldigt trött i huvudet känns som hjärnan inte vilar någon gång. Just nu är det saker som ska göras hela tiden & saker som verkligen inte kan vänta. Jag hoppas att det snart lugnar ner sig. Som jag skrev igår skulle jag bara ta de lugnt i helgen men jag tror inte på mig själv när skriver de. Men de är något jag vill göra. Men jag klarar inte av att inte ha något att göra.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»