-Helsingborg - Karlstad!

Har legat i med att söka lägenheter så gott jag har orkat & kunnat. Det är inte bara att flytta för mig. Får jag hjälp av IFA i Karlstad & jag inte fått någon lägenhet i Helsingborg så blir det först flytt in till Karlstad men jag kommer ju ändå fortsätta söka lägenhet i Helsingborg. Målet är & kommer alltid vara att flytta hem till Helsingborg igen. Måste här ifrån känner mig så kontrollerad här.

 

Som sagt målet är att jag ska flytta ner till Helsingborg. Det kan gå fort & de kan även ta år att komma hem igen. Men vi jobbar på det, de går inte bara att dra från allt men jag önskar att det gick. Det är så mycket som ska fixas med kontakter inom kommunen. Flyttar jag in hos mamma så kommer min inkomst bara ligga på 2500:- ca & jag har räkningar att betala & jag vill betala för mig hos mamma. Ekonomist kommer jag inte klara mig med den inkomsten. Så de är inget alternativ just nu. Jag vill ner snabbt men jag är mycket medveten om att detta kommer att ta tid.

 

Jag är så tacksam att familjen kollar & hjälper till. :)

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»