-Mycket den senaste tiden.

Har varit så otroligt mycket nu en tid & kommer fortfarande vara framöver. Håller på med att skicka in ändringar i utredningen som IFA har gjort. Rätt mycket som inte stämmer så senast tisdag ska vi överklaga. Så det är jättemycket nu.

 

Har varit tre två vänder till Vårdcentralen. Först angående min blödande näsa. Läkaren har skickat remiss nu. Sen till tandläkaren igår. Drog ut två tänder & laga ett hål. Har även varit på möte angående T. Det krånglar rejält.Har även varit till HAB till min psykolog.

 

Sen är det mycket med ÖPV min läkare har slutat så står utan står även utan sköterska & det får man inte göra. Så idag ska jag ringa verksamhetschefen på ÖPV & prata med henne/honom. Sist jag va hos läkaren på ÖPV så ändrade han min medicinering & den nya doseringen som jag ska ta fungerar inte alls. Ringde om det igår men eftersom att jag verken har en läkare eller sköterska där så kan de ta väldigt lång tid innan jag får hjälp.

 

Till veckan ska jag till SRG. Sen ska jag även på läkarbesök på Vårdcentralen angående min allergi.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»