-Veckan som gått!

Förra måndagen va jag till ortopeden med mina fötter. Ska dit akut nu på onsdag igen. Då ska jag ha med alla skor & sko inlägg jag köpte för ett år sedan. Dom ska kolla om dom kan ändra dom går inte det får dom göra om alla.
 
Tisdagen jobbade jag. Eftersom att vi hade 50% på allt i affären så har det varit så mycket att göra. Har stått mycket i kassan & sprungit runt & hjälpt kunder. Varit en del i transporten också. Vi ska ju snart flytta så allt ska bort. Först började dagen med att storhandla på Willys, hem till Vålberg med alla saker sen in till jobb. Va även till HAB & hämtade ett kedjetäcke.
 
Onsdagen jobbade jag mellan 9-16. Även lika mycket att göra. Hade även ett möte med handläggare om mun ledighet i jul.
 
Torsdagen tog jag ledigt. För att hon jag jobbar med tog  jobbsökar dag. Så jobbade fredagen istället.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»