-JAG ÄR I MÅL!!!!

Har fått så många positiva besked idag. :) Först barnmorskan. :) Sen DK om att jag fick två fonder till + att hon har pratat med Socialförvaltningen i Helsingborg & jag är i toppen av deras lista nu till att få lägenhet. Har tagit mig igenom kön! Nu är inte det långt tills jag nått mitt mål! Det har varit mycket tårar, aggressivitet. Bollat hit & dit. Den har inte hand om det ring den osv osv. Jag har verkligen kämpat som ett djur de senaste året. Har varit på väg att ge upp så många gånger & det har varit så nära. Men jag finns kvar fortfarande & det är en mening med att jag gör det. Den stegen jag pratade om för längesen. När jag väl nått toppen så har jag flugit ner till botten igen minst 100 gånger. Men jag har ALLTID kämpat mig upp under alla år! Men jag är snart i mål!!! Allt slit & alla jävla möten, alla tårar det har gjort att jag kommit hit jag är idag. Är sjukt nöjd med mitt tålamod & sa glad! Tack alla som hjälper mig & stöttar mig!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»