-Lär nog få sluta på Solareturen men jag skiter i vilket.

Hände en sak på jobb i torsdags som gjorde mig & min arbetskamrat jävligt arga. En av cheferna gick ut i konteinern & hämtade över tio säckar som vi redan sorterat & som skulle kastas. Han tar in dom i vårat arbetsrum river upp säckarna & kastar allt på golvet. Hör till saken att vi inte va i rummet.

 

Vi tar skiten som vi & lägger i sopsäckar igen & går ut & kastar det. Vi fortsätter sen att fixa i affären & när vi kommer tillbaka till rummet är säckjävlarna där igen sönder rivna & kastade på golvet. Ytterligare en gång till så packade vi det i sopsäckar & gick ut med det.

 

Efter ett ta kom chefen in & fick en rejäl utskällning av mig så jag antar att jag inte blir långvarig på Solareturen men jag orkar inte bry mig så mycket mer om de med Solareturen. Jävligt nonchalant av honom att göra som han gjorde. Så gör man inte. Bara för att han är chef så kan man inte bete sig hur som helst.

 

Efter det så skulle min arbetskamrat åka på möte på AF så jag passa på att åka med henne in till stan fast att jag inte hade slutat. I bilen så berättar hon att hon tänker sjukskriva sig sista veckan som hon hade kvar att jobba. Jag förstår henne. Vi får se imorgon om hon sjukskrivit sig men jag hoppas inte på det då blir jag själv i rummet & med all skit.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»