-Min andre blogg & massa, massa mer detaljer! :P

Som jag har skrivit förut så hjälper det mig lite på vägen att skriva. Jag får lätta mitt hjärta. Det va därför jag gjorde denna bloggen vilket jag är glad för. Har ju även den lösenordsskyddade bloggen. Där skriver jag exakt vilka jag umgåtts med vad vi gjort & så. Vet att många läser denna bloggen men som sagt den andre bloggen är till för mina allra närmaste. Människor som inte dömer mig för jag gjort si eller så. Människor som vet vad jag går igenom mer precis, människor som vet vad jag tycker, känner för vissa personer.

 

Finns vissa meddelande via sms, Facebook & Badoo som jag skulle vilja lägga upp här också men som sagt människor dömer så snabbt. Jag klarar mig utan det. Jag vet även att många människor som läser denna bloggen dömer mig oavsett vad dom får eller har läst. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»