-Polisen & försvarsmakten!

Jag är så jävla nyfiken av mig men det kanske är bra. Varje dag är jag inne på polisens hemsida & läser om vad som hänt under de senaste dygnet. Inte en dag då jag missar det. Det är lika med Facebooks Polisen Värmland även där är jag inne & kollar varje dag. Det är oftatst väldigt intressant läsning på Facebook. Det intressanta är alla som kommenterar inläggen polisen lägger ut. Diskussionerna som uppstår mellan olika människor pga ett inlägg som polisen lagt ut. Polisen ringde faktiskt upp mig när jag lämnade en kommentar på ett inlägg om person rån på min granne. Så det blev ett vanligt telefon förhör. Lämna uppgifter om vilka jag såg springa från lägenheten, vilken bil dom hade & såg ut osv. Det vanliga. Har ju haft endel med polisen att göra under åren tyvärr! Försvarsmaktens hemsida & Facebook är också ett dagligt måste!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»