-Saker att fixa men snart är allt klart! :)

Nu har jag fixat allt på vinden & samlat ihop allt som ska vidare till tippen imorgon. Hade en hel jävla massa som ska till tippen måste jag säga. Ska även börja kolla igenom lägenheten & se om jag hittar något mer som man kan kasta. Lika bra att göra det så jag får iväg allt på samma gång. Grannen ska hjälpa mig iväg när jag kommer hem efter träning, jobb & käkspeciallisten.

 

Har även kollat igenom alla mina skor & hade en del som jag antagligen ska ge till pappa om dom passar honom vill säga. Annars så kommer jag nog sälja dom.

 

På Solareturen va det rätt lugnt idag. C va inte där som hon sa igår att hon skulle vara. Men det visste redan att hon inte skulle komma så full som hon va igår. Haha :P

 

Har precis laddat ner avsnitt 4 på säsong 6 av SOA! Så jag ska mysa ikväll & tända massa ljus, käka godis & ha katterna bredvid mig kurrandes & kolla på det avsnittet. 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»