-Fått massa förfrågningar! Hur ska jag göra?

Nu ska jag berätta en lite rolig sak. Jag klädde ju om en byro för ett tag sedan. Bestämde mig för att sälja den & har lagt ut den på Blocket. I annonsen har jag skrivit att jag klätt om den själv. De jag vill berätta är att minst ett 20 tal har ringt & mejlat & frågat om jag kan klä om deras möbler mot pengar. Vissa vill köra sina möbler till mig & att jag klär om dom & sen att dom hämtar dom & betalar. Lägger ut en bild på den jag gjort här. Men ni har säker redan sett den. Har lagt ut den förut. Som sagt de är en Hobby jag har & jag vet inte hur jag ska göra! Vad tycker ni?
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Kör på tjejen!
Det är ju jätte bra peng

Svar: :) Vrf är du anonym? :P Är de för att jag ska börja fundera på vem du är? ;) Haha.
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-09-03 | 10:26:19
Frida

Go for it var jag påväg å skriva å ser att en annan skrivit exakt likandat fast på svenska =P du är duktig på de du gör. SÅ jag hade absolut tackat ja då du tycker de är roligt plus du får ngt å göra å bonus på allt du tjänar lita extra pengar :) <3 poooozzzz

Svar: Jag tror inte att jag kommer göra de. Kanske åt någon men inte till alla som skrivit till mig. Älskar dig mer än mest. <3
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-09-03 | 21:15:37

»
»
»