-Kalla Fakta!

Jag bestämde mig i morse! Nu har jag gjort det. Jag skrev till Kalla Fakta. Ett långt, långt & åter långt mejl om min historia sen 6 års ålder. Myndigheter, sexuella övergrepp o.s.v. grät en hel del! Men har tänkt på att göra de länge sen 18 års ålder. Och idag bestämde jag mig helt & hållet. De är tid för mig att få berätta min historia & att tillåta mig att verkligen försöka gå vidare. Detta är kanske en hjälp på vägen. Myndigheterna & vissa personer har kommit så lätt undan & jag tycker inte att de är acceptabelt längre! Skulle gjort de för längesedan men har som sagt inte varit hundra på om jag skulle klara att berätta min historia för fler & om jag skulle klara att Kalla Fakta börjar rota i det. Men NU vet jag att jag är stark nog!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»