-Underbart! ;)

För en eller två veckor sedan så fick jag svar från en fond jag sökte. Jag fick 5000:- dom ska jag spara till flytten. :) Nu i helgen ska jag & C gå igenom lite & söka lite mer fonder både till henne & mig.

Idag så mötte jag U-K inne i stan & vi käkade frukost sen kom R & lämnade massa papper till mig som jag behöver nu i helgen. :) Nu sitter jag hemma vid datorn för en gång skull. Har plockat, diskat, håller även på att tvätta, o.s.v.

En gammal kompis från förr kommer ett tag sen & hälsar på. Evigheter sedan jag kunde träffa henne lite längre än att bara hinna säga hej & hej då. Lite roligt faktiskt jag bor i hennes gamla lägenhet. Hon kommer tillsammans med sina två hundar. :)

Är fortfarande otroligt trött efter psykologen igår. Ikväll ska jag iallafall dricka lite öl & cider & bara ta de lugnt om inget annat dyker upp. Vore skoj att få ut C & fiska senare idag. Får se om hon orkar det efter att hon kommer från jobb. Hoooooooppppassss :) Va evigheter sedan vi gjorde det.

Ska kolla igenom lite fonder på nätet ikväll också tänkte jag. Har ju redan en del hemma på papper men finns en hel del på nätet också & jag & C har hittat en kanon länk. :)

Nej nu funderar jag på att suga lite. Alltså Damsuga. ;) Haha! Vi hörs senare kanske.  

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»