-Värmlandstrafik!

Idag har jag gjort en bra insatts . :P Haha, chauffören på bussen hem idag va en av de mest konstigaste buss chaufför som Värmlandstrafik har tror jag. De började på busstationen precis innan vi skulle åka. Då visste han inte hur man startade bussen. En kund fick gå fram & hjälpa honom. Han kör som en jävla snigel till Vålberg. Trodde aldrig jag skulle komma hem. När vi väl kommer till Vålberg centrum så ska han lasta av varor på Preem. Men klarar inte av att bära grejorna  själv så jag blev trött på skiten & gick ut & hjälpte honom. När vi väl är klara hoppar vi på bussen igen. Då vet inte idioten hur man stänger dörrarna. Säger de åter igen en låååång jävla resa. Så jag tar min feta röv & går fram till honom & visar honom vilken  jävla knapp han ska trycka på. Nu hoppas jag verkligen att han kommer ihåg de i framtiden. Trodde jag skulle dö av irritation men de gick allt bra. Har skrivit till Värmlandstrafik. Alla kan ha en dålig dag. Men herregud jag undrar var fan han har fått sitt körkort ifrån.   

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Maria

Gud! Ja skulle inte vågat åka med, skulle väntat på nästa buss ja ;)

Svar: Nej men ville bara hem. haha. :P
Anna Christensen

»»»»»»»» 2013-09-13 | 19:15:59 | http://mariasgbpresa.blogg.se

»
»
»