-Berättat om övergreppen för en undrande kusin ikväll!

Har pratat en del med min kusin ikväll om min såkallade "storebror"! Jag tycker det är bra att människor som undrar något om de som hänt mig frågar mig rakt ut istället för att gå & undrar vad jag varit med om osv. Jag är vuxen & kan prata för mig själv hade varit annat om jag va de där försvarslösa barnet som när allt hände men jag är vuxen nu.
 
Jag skulle pratat med M idag men jag klarade inte av det!
 
Som jag sa till min kusin ikväll så varierar mina känslor varje dag för de som hänt & även för vad jag känner för min såkallade "storebror"! 
 
Vissa dagar känner jag så starkt hat mot honom, andra dagar tycker jag synd om honom, andra dagar har jag extrem ångest.
 
Min "storebror" är ca 7 år äldre än mig tror jag. Jag vet att många tycker att de också är mitt fel & att jag ska ha skuld i de som hänt.
 
Vill bara göra klart för er alla att jag kommer in i perioder där jag tänker att det var mitt fel. Men innerst inne vet jag att jag va barn & han var vuxen. Så hur kan människor ens öppna käften om att det är mitt fel?! Skuld känner jag varje dag!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

Vet du? Jag har konfronterat min pedofil. Och det kändes bra för mig.men jag kan fortfarande känns smärta. Du var ett barn och hade ingen kontroll och vistelse inte bättre. Han köpte dig med "kärlek " och jag vet att du älskade honom som barn. Precis som jag gjorde med min för han visste hur han skulle utnyttja mig så jag trodde han älskade mig. Det svåraste i livet är att förlåta dig själv för att du har anklagat dig. Och de som inte står på din sida förstår inte känslan av att ha blivit fruktansvärt kränkt! De har de aldrig själv blivit. Jag har själv gått igenom mkt och när du en dag skaffar familj kommer det bli värre. Men det blir bättre!!! Allt blir bättre!!!

Svar: Familj har jag inte ens tänkt på. Varit inne för att operera mig många gånger & ansökt men de vill inte göra det på mig eftersom att man måste ha massa samtal med dom när man är i min ålder med psykolog för att kunna få det godkännt. Men har alltid fått avslag på mina ansökningar pga av det jag har varit med om. Va inne första gången när jag var 18. ska jag vara ärlig är jag rädd att mina barn ska må som jag gör. Och enligt mig är det inte ett värdigt liv att leva. Ingen tror jag förstår hur jag mår innerst inne för att jag kan inte beskriva det. Jag skriver om hur jag mår men det känns ändå som att jag aldrig för ur mig allt som jag känner. Just nu känns det inte som något kan bli bättre. Men jag fortsätter fortfarande att kämpa iaf. Så hoppet finns antar jag! Kramar!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-08-21 | 22:02:31
Anonym

Vet du? Jag har konfronterat min pedofil. Och det kändes bra för mig.men jag kan fortfarande känns smärta. Du var ett barn och hade ingen kontroll och vistelse inte bättre. Han köpte dig med "kärlek " och jag vet att du älskade honom som barn. Precis som jag gjorde med min för han visste hur han skulle utnyttja mig så jag trodde han älskade mig. Det svåraste i livet är att förlåta dig själv för att du har anklagat dig. Och de som inte står på din sida förstår inte känslan av att ha blivit fruktansvärt kränkt! De har de aldrig själv blivit. Jag har själv gått igenom mkt och när du en dag skaffar familj kommer det bli värre. Men det blir bättre!!! Allt blir bättre!!!

Svar: Familj har jag inte ens tänkt på. Varit inne för att operera mig många gånger & ansökt men de vill inte göra det på mig eftersom att man måste ha massa samtal med dom när man är i min ålder med psykolog för att kunna få det godkännt. Men har alltid fått avslag på mina ansökningar pga av det jag har varit med om. Va inne första gången när jag var 18. ska jag vara ärlig är jag rädd att mina barn ska må som jag gör. Och enligt mig är det inte ett värdigt liv att leva. Ingen tror jag förstår hur jag mår innerst inne för att jag kan inte beskriva det. Jag skriver om hur jag mår men det känns ändå som att jag aldrig för ur mig allt som jag känner. Just nu känns det inte som något kan bli bättre. Men jag fortsätter fortfarande att kämpa iaf. Så hoppet finns antar jag! Kramar!
Anna Christensen

»»»»»»»» 2014-08-21 | 22:05:29
diana jacobsson

Hej Anna du har blivit förstörd ,din bror och din mammas syster claritha Skoogh flooberg.Villken jävla släkt du måste ha som aldrig har brytt sej och lyssnat.Du var bara 5-6 år då jag vittnat om händelser som claritha Skoogh flooberg (Sexuelle övergrepp)utförde.Där finns andra som åsså vittnat,men bakom stängda dörrar.Det hjälper ju inte.

»»»»»»»» 2018-01-09 | 09:16:12

»
»
»