-En natt på akuten!

Igår fick jag åka till akuten vid 22 tiden J körde mig & var med mig hela tiden. Hade så ont i magen, spydde,  kallsvettades, ont i huvudet & var väldigt yr. Så det var bara att åka iväg.  
 
När vi väl var på plats så berättade att jag hade varit inlagd i Karlstad för ett tag sedan pga. blödande magsår & att jag misstänkte att de var det igen.  
 
De tog massor av blodprov & urin på mig. Proverna visade att jag hade för lite salt i kroppen igen. Och de gjorde olika undersökningar på mig. För att de kunde inte utesluta att det kunde varit något annat fel pga. att jag opererades tidigare i magen.
 
Fick någon jävla äcklig smärtlindring som jag skulle dricka för att dom skulle kolla om de var magsår. Trodde jag skulle spy & jag fick inte dricka något efter heller för då hjälpte inte det mig.
 
Låg en halvtimme ca & sen var smärtan nästan borta. Kom dit med smärta på nivå 10 av 1 & efter den lilla supen va smärtan nere på 3!
 
När de skulle hämta tabletter som jag skulle få med hem så gick jag & J ut i korridoren & så kollade J in i rummet där lagret av all medicin förvarades & såg massa öl på bänken. Så var tvungen att ta ett kort.
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»