-Hoppas att det löser sig i morgon!

Har varit en del krångel med J. Så vet inte om jag orkar så mycket mer. Tycker om henne enormt mycket & enligt J i Värmland & många i Värmland  så har jag haft enormt tålamod när det gäller allt detta.

Vill faktiskt verkligen från hela  hjärtat att det ska fungera! Vi ska träffas i morgon & prata igenom hur vi ska lägga upp det & hur det ska vara, det behövs. Får se om de hon ska berätta för mig att hennes chef sagt stämmer med min ansöka till varför jag ens har J. Så får vi se om det blir bättre då annars får nog vi leta vidare efter en ny!

Vi har ju varit där förr med att leta efter nya! Eller hur? Haft enormt krångel tidigare & under nästa hela tiden jag fått de insatsen beviljad!

Vi jag & J i Värmland har även kontaktat personen som satt mitt besluten på att jag har rätt att ha J för att gå igenom om det blivit någon missuppfattning kring ansökan. Men de papper jag fått från henne som satt besluten så kan man inte att tolka det på något annat sätt än att jag ansökt & fått beviljat det jag vill ha! Men just nu är det ju absolut inte som jag vill ha!

Men jag hoppas verkligen att det löser sig i morgon & att jag kan börja komma igång med det jag vill tillsammans med underbar J! Det är verkligen en super go & mysig människa! Har haft en till som jag verkligen tyckt om under alla år jag haft detta beviljat!

 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»