-Inte hänt så mycket sen i tisdags!

Det har väl inte hänt så mycket sen i tisdag skulle jag tro. Mer än massa städning i skåpen i köken. Jag  har diskat allt i dom. Brukar göra det kanske en gång om året eftersom att man inte använder allt & det samlas damm & så. Sen har jag ju stått en del inne & slipat möblerna också i sommar. Jag har snart bott här ett år. Gud vad tiden går fort, känns inte som ett år alltså.

M har varit här en del som vanligt. Fått stora fina svarta badlakan & en jätte mysig filt av honom eftersom att jag fryser jämt. :)

Värdet har väl inte varit bra de senaste dagarna. Massa regn & mörkt. Så tråkigt & trist men på samma sätt så är det så mysigt för att man behöver ha tänkt lite lampor i lägenheten & så, tända lite ljus när det blir sådär lite mörkt & bara mysa ner sig under en filt & kolla på tv.

Igår var jag på någon lite marknad nere i stan tillsammans med mamma & älskade lillebror L. Det blev inte så länge för att jag hade så svårt för att stänga av alla ljud & intryck som man fick av alla människor. Så blev väldigt trött efter ett tag. Efter att jag varit med mamma & lillebror ett tag så gick jag & mötte pappa Baloo.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»