-Läkaren!

Nu har jag varit till läkaren. En otroligt bra läkare fick jag också. Så ska nog byta mitt val av läkare nästa gång. Vi pratade & skojade en hel del!
 
Att jag har för låga salter i kroppen beror naturligtvis på att jag aldrig äter salt. Så han sa att jag skulle börja med det. Då skoja jag till det & sa men blir du nöjd om jag käkar hela mitt saltkar?  Då bara skratta han, blinka med ögat & petade till mig på benet.
 
Han konstaterade också att det är magsår & att jag måste lugna ner mig & inte oroa mig för saker. Jag måste oroa mig fast jag inte är medveten om det. Så hur fan gör man då för att sluta oroa sig när man inte vet att man oroar sig? :-/ de förstår jag inte.
 
Jag fick ta nya blodprover, sen ska jag även dit i morgon med ett avföringsprov. Han tror även att jag har bakterier i magen. Så han hör av sig när han fått svaren på allt. Sen ska jag ringa om 3 v & boka en ny tid med honom & även ta nya prover. 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»