-Linus börja bli gammal!

Igår berättade pappa Baloo att Linus har blivit så fin sen jag flyttade ner. Det måste ju betyda att jag gör något rätt & att han trivs hos mig. Tycker själv att han är otroligt ståtlig! Va till djuraffären har om dagen & hon som äger affären hade pratat med Veterinären angående att hennes djur fällde så mycket. Och enligt Veterinären så är det en jobbig tid & har varit länge nu med fällning av djuren. Så hon som äger djuraffären tyckte jag skulle prova en säck till av de fodret jag kört nu i några månader så en sån säck räcker ungefär två månader sen får vi se hur Mario blir med fällningen. Linus är hur bra som helst med fällningen men Mario är rena katastrofen.

Jag älskar mina djur över allt annat! Och skulle kunna göra allt för dom! Brukar göra olika test på Facebook & de kommer ofta upp en fråga "om det skulle börja brinna i din lägenhet vad skulle du rädda först mina djur? min pojkvän? sen mins jag tyvärr inte sista alternativet men mitt svar blir alltid att jag skulle rädda mina djur!" Och det är så, mina djur är allt för mig!

Tyvärr börjar Linus bli väldigt gammal så jag fasar för när han inte orkar längre! Men det är naturens gång. Inte för att det är något fel på honom nu men han är ändå väldigt, väldigt gammal!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»