-5 Februari - 11 Februari 2013!

Jag har faktiskt inte orkat att skriva blogg på väldigt länge pga flytt & massa annat.
 
Min bror & pappa hämtade mig & katterna i Värmland den 5 Februari & resan gick otrolig bra ner. När vi väl var nere i Helsingborg så var det mörkt så vi lämnade bara av katterna i min lägenhet & åkete till pappas lägenhet. Jag sov där tills mina möbler kom.
 
Nästa dag så fick jag skjuts till min lägenhet av min bror. När jag väl kommer upp i lägenheten & såg den för första gången så började jag stor gråta. Den var i så dåligt skick. Så jag tog mig en promenad till Ö&B & handlade skurmedel & gick tillbaka & började städa.
 
Min pappa & mina små syskon hjälpte mig otroligt mycket med städningen & min systers kille & mina syskon hjälpte mig att måla vardagsrummet & köket. Det var bara bra att mina möbler inte kom er på samma gång som jag & mina katter. Vi städade lägenheten i sex dagar.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»