-Lördag!

Idag har jag haft & har fullt upp. Dagen började med att jag tvättade fönstren i vardagsrummet & i köket. Sen så började jag tvätta vid 12. Skönt att ha allt tvättat tills man flyttar, så alla gardinger som satt uppe igår i lägenheten är nu ny tvättade. Efter det kom Z för att hämtade kattsand som hon skulle ha.

Vid halv två så kom U-K & körde iväg mig & mina saker till tippen sen fick vi åka hem igen för att J, R & A kom med massor av pappor som skulle skrivas på & som skulle scannas in i datorn & mejlas till socialen i Helsingborg. Innan dem åkte så sorterade jag ut massa mat ur frysen som jag inte skulle hinna äta upp innan jag flyttar så J & R fick ta det med sig istället för att jag skulle kasta maten. Efter det så åkte jag & U-K till Ö&B för att handla. Jag fick äntligen köpt en ny kattlåda, massa kattsand & kattmat som ska med ner på onsdag till Helsingborg.

Jag kommer att sova hos pappa tills mina möbler har kommit ner till Helsingborg. Och mina katter kommer att flytta in i min nya lägenhet på onsdag redan. Kan inte ha katterna hos pappa eftersom att pappa redan har en katt & hans katt går inte ihop med några andra katter.

När vi var på Ö&B så köpte jag med hem en hamburger tallrik. Z väntade hemma hos mig tills jag kom hem för att hon skulle klippa mitt hår & färga det men när jag kom tillbaka från Ö&B så var hon tvungen att gå hem eftersom att det hade ringt en köpare på en av katterna hon & C har till salu.

Har gjort rent ugnen lite. Vilket jag ska fortsätta med imorgon eller senare. Ska snart ner & ta tvätten också. Sitter i soffan nu &ser på tv.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»