-Tror att det blir en lång dag!

En jävla natt med magen kanske sovit tre timmar max. Upp & ner på toaletten, byta i sängen tre gånger. Är så trött. Jag gav upp med att försöka sova för en timme sen ca. Så har ätit frukost nu men fick inte behålla den. Nu är jag tillbaka i sängen & drar mig lite. Bussen går inte än på ett tag.
 
När jag kommer in till stan ska jag först möta J. Sen ska vi gå igenom papprena till socialen i Karlstad för att jag behöver mer flytt pengar. Jag hoppas att vi inte missat några papper nu så att vi kan lämna in papprena idag, vore så skönt att vara klar med det.
 
Mina beslut från Försäkringskassan på mitt aktivitetsersättningar & mitt bostadstillägg går snart ut så vi ska fixa dom ansökningar också så det är klart. Hoppas även på att detta blir helt klart idag.
 
Efter detta ska jag till HAB till psykologen vilket ska bli väldigt skönt. Efter det ska jag till läkaren på ÖPV för att förnya medicinerna & få ett läkar utlåtande till mina ansökningar till Försäkringskassan.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»