-Haft fullt upp idag!

Idag så började jag & C med att gå till Vårdcentralen & tandläkaren för att hämta fakturor på alla mina besök för att lämna in till socialen i Karlstad senare för en ansökan. Efter det tog vi bussen in till stan & gick till Försäkringskassan & Skatteverket för att hämta papper till mig.
 
Sen bar det vidare till Ortopeden för att hämta mina nya skor inlägg & grejor. Dom hade gjort fel inlägg första gången jag var där så fick gå tillbaka med inlägg så dom fick göra nya.
 
Efter det bjöd C på Wok. När vi käkade kom också R med en fullmakt som jag ska skicka till min far så att han får tillgång till min nya lägenhet.
 
När vi käkat klart var det bara att fortsätta med alla måsten inför flytten. Så nästa anhalt blev banken, fick vänta en timme på min tur. Efter det var det tid för näst sista anhalten Länsförsäkringar sen vidare till socialen för att kopiera alla papper. Tyvärr kunde jag inte lämna in dom för väntar fortfarande på papper med posten. 
 
Både jag & C var helt slut när vi satt oss på bussen. När jag kom hem så väntade jag på en köpare som skulle komma för att köpa mitt köksbord. 
 
Har precis duschat & ligger i sängen & ser på tv helt slut.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»