-Inte speciellt smart kanske.

Jag är inte världens smartaste tjej. Beställde en kebabtallrik för fyrtio min ca & tog hem & käkade lite. Har mindre ont i magen men springer på toaletten precis hela tiden nästan. Smärta jag hade i magen tidigare idag är nästan borta & jag springaer hellre på toaletten när jag är vaken & har magont när jag ska sova. Kroppen hinner tyvärr inte ta upp någon näring bara för att maten åker rakt igenom mig. Så pga det så blir jag helt svimfärdig när jag går upp ur sängen, hjärtklappningar & svettas enormt fort jag rör mig & är uppe. Läkarna rådde mig att koka min mat utan kryddor. Skulle ju ha handlat på Willys idag men klarade inte av att ta mig iväg så kylen är typ tom. Orkar inte ta mig till affären här nere heller. Så fick bli en kebabtallrik.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»