-Magsjuka?

Har inte orkat skriva så mycket här, varit helt slut. Det snöade massor igår så det är så ljus ute. Igår natt så började nog min magsjuka, kan ju aldrig avgöra när jag har magsjuka eftersom att jag inte spyr när jag har det utan springer bara på toaletten. Så morgonen igår fick börjas med att tvätta massor kläder & sängkläder. Morgonen idag började med att boka en ny tvättid igen. I torsdag så var C & Z här & hämtade massor av saker som jag inte behöver ha med mig i flytten eftersom att jag får en mindre lägenhet. Igår så var dem hit & hämtade tv:n på vinden så nu är vinden helt tom. J

Imorgon ska jag till Ortopeden & sen fixa massa ärende. C följer med mig in till stan för att hon är ändå ledig från jobb. Sen ska jag möta upp J för att vi ska fixa en fullmakt så att min pappa får tillgång till min lägenhet nere i Helsingborg för att jag vill veta om det är något som måste göras med den eller om jag måste göra något i den innan jag flytta in.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»