-NU!!! Hej då, KARLSTAD, Hej, HELSINGBORG.

Idag har det hänt saker. Mellan onsdag till fredag nästa vecka så flyttar jag. Idag har allt med hyra och kontrakt fixats med socialen i Helsingborg. Hemförsäkringen och elen sätts igång på onsdag i den nya lägenheten. Pappa ska hämta nycklarna tidigast måndag senast tisdag nästa vecka. Telefonen har vekligen gått i ett i dag, är helt slut i huvudet. Om två veckor är mitt första möte nere i Helsingborg angående sysselsättning & olika saker.

Nästa vecka är det jag & mina katter som flyttar ner & efter några dagar en vecka eller något sånt så kommer alla mina saker ner också tillsammans med flyttfirman.

Måndag ska jag till jobb & lämna in alla mina kläder, tömma mitt skåp & säga hej då till alla. Efter det ska jag till kontoret i Karlstad & göra klart allt med min handläggare angående U-K & sen ska jag träffa min handläggare & avsluta Solareturen också.

I morgon ska jag till tippen sista rundan tillsammans med U-K sen ska jag till Ö&B. Ska även fortsätta städa och små packa det sista jag har kvar. Fixa alla kattsaker som ska med osv. Burarna  filtarna är klara för det har jag fixat med idag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»