-Sista dagen i Helsingborg.

Idag så har F & L varit & hämtat mig & pappa så att pappa fick storhandla på Maxi eftersom att han fick ett presentkort på Maxi av oss när han fyllde år. Nu sitter vi hemma hos F & L & väntar på E & hennes kille vi ska käka mat tillsammans & umgås sista kvällen innan jag åker hem imorgon.

Har verkligen haft en underbar stund här hemma. Och varit så skönt att träffa hela familjen & bara vara & umgås. Hem till verkligheten imorgon igen. Vilket ska bli skönt men ändå jävligt tråkigt. Har inte saknat något från Karlstad alls mer än katterna. Så jag har redan börjat känna mig hemma igen i Helsingborg. Vilket är jävligt skönt måste jag säga.

Nej nu ska jag umgås med familjen sista kvällen jag är här så vi hörs av i natt eller imorgon. Ha de gott! Va rädda om er!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»