-Psykakuten!

Mår allt sämre & sämre psykiskt! Är nedstämd & ledsen tanka på att jag inte leva längre blir allt fler & längtan blir större!
 
Jag har idag ringt psykakuten här i Helsingborg & dom kunde tyvärr inte hjälpa mig för att dom inte hade tillgång till min journal! Så jag skulle må lika dåligt på avdelningen som jag gör här hemma nu pga dom inte kan ge mig någon medicin för att dom inte har tillgång till journalen! 
 
Så jag har gjort ett nytt försök & ringt Södermottagningen för att prata in ett meddelande till personen som har hand om mig där så att hon kunde lyssna av det imorgon när hon kom till jobb & ringa upp mig direkt tänkte jag. Men hon hade eller har tydligen semester tills i mitten av Augusti. Så där va åter en dörr stängd.
 
Ringde även min kontakt på SOC som brukar jobba helger men tyvärr jobbade hon inte idag så jag pratade in ett meddelande. Så jag hoppas hon jobbar imorgon så hon kan ringa upp mig.
 
Ska ringa Södermottagningen kl 8 imorgon också & prata med rådgivningen. Men jag har inga större förväntningar på att få någon hjälp! Jag har varit med så länge så jag vet hur sjukvården är!
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»