-Fel tid! :-(

Idag gick jag upp för att jag trodde jag skulle tvätta sju & jag vet att Kärnfastigheter inte ändrat tiderna på maskinerna så strömmen slås inte på från kl 8. Fast att det står 7-12 på tavlan lite dåligt tycker jag. Men jag går ner med min tvätt klockan 8 ser att jag inte tvättar från kl 12 men det var idag iaf. Efter ett tag kommer en jättetrevlig grannen ner, en ung snygg & tatuerad kille. Vi byter några ord & sen jag gå jag upp till min lägenhet. Jag funderar på att när jag ändå springer upp & ner sen i källaren att kolla genom mitt förråd till loppisen på söndag. Det är inte säkert än om det blir någon men iaf skönt att ha de gjort. Idag är det fredag hela dagen, tror jag iaf. Är så borta på dagarna så det finns inte. Ser ut att bli fint väder idag, hoppas på det iaf. Drygt att behöva vänta tills tio innan man kan börja suga golv & så. Så vet inte vad jag ska göra nu.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»