-Kommer antagligen skydda denna bloggen från hela allmänheten så retar ingen sig på vad jag skriver! :)

Jag tappade lusten igår att skriva mer på bloggen, Facebook & att dela mina inlägg där! Skulle aldrig skriva om det inte hjälpte mig vidare med vissa saker! Men människor som inte varit med om samma sak som jag & många andra kommer aldrig att förstå att jag & många andra behöver prata om det öppet & att få det ur oss det är en del av processen!

Jag kommer nog att fortsätta att skriva men att jag gör bloggen nog helt skyddad från allmänheten eftersom att det hjälper mig att skriva! Så har jag allt för mig själv, det är nog bäst så! Så behöver ingen reta sig på vad jag skriver & inte skriver!

Detta är sista inlägget jag antagligen dela på Facebook & antagligen det sista inlägget någon kommer att kunna läsa!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»