-Lillasyster igår & tidigt uppe idag!

Igår så tog jag mig en ruda till lillasyster & hälsade på med det blev absolut inte länge hon va enormt trött & jag blev också det. Igår började jag även med att mäta kiss & all vätska jag dricker. Känns enormt jobbigt & tungt men som mamma sa i fredags jag gör det för sista gången nu. Tredje gången gillt eller är det inte oftast så? Men känner mig otroligt låst vilket jag inte tycker om.

Idag vaknade jag kl 4. Så har haft lite fotografering av mina älsklingar nu på morgonen. Har ju två väldigt fina förstoringar på Mario sen han var liten på väggen inramade. Så jag hoppas på att jag fått några såna bra kort på Linus nu här idag också som jag kan framkalla & förstora & göra snygga ramar till & sätta upp här hemma. Ska kolla igenom bilderna nu tänket jag.

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»